I'm so excited

2 januari 2017 - Zaandam, Nederland

Nog 4 dagen te gaan en dan zal ik op het vliegtuig stappen voor een avontuur hier ver vandaan. Vanaf het moment dat ik besloot om te gaan heb ik eigenlijk geen nacht meer lekker geslapen. Dat waar ik al jaren naar uit kijk wordt opeens zo spannend en bezorgd me woelige nachten. In mijn hoofd en op het net heb ik de reis al meerdere keren beleefd, maar ieder dag dichter bij mijn vertrek twijfel ik aan alles. Ik weet dat ik het kan, maar onzekerheid voert de boventoon. Terwijl ik mijn backpack vul en de laatste dingen regel beginnen de kriebels alsof ik op de hoge duikplank sta en er vanaf moet duiken. In het verleden heb ik die duik meerdere malen gemaakt en heb daar nooit spijt van gehad. Beter gezegd, iedere duik die ik maakte heeft me alleen maar iets opgeleverd. Dit wordt een reis van hoogte en dieptepunten. Ik ga er met alle teugen van genieten en ben blij en trots dat ik dit ga ervaren.

1. Minka:
    2 januari 2017
    Lieve dappere vriendin, daar sta je dan, helemaal alleen, op die hele hoge duikplank. Het moet ontzettend spannend zijn, daar boven. Je weet niet wat er tijdens je sprong allemaal gebeurt, wat je gaat voelen en ervaren. Maar kijk nu eens alvast heel voorzichtig naar beneden... Dan zie je nu al dat het water waar je in springt blauw is, de zon erop weerkaatst en de wereld aan je voeten ligt. Alle ingrediënten zijn er, om dit tot een fantastisch avontuur te maken. En weet dat ik, en ongetwijfeld velen, allemaal met je mee leven. Je bent nooit alleen. Wees voorzichtig en GENIET! Ik hou van je en tel alvast af naar wanneer je weer terug bent.

Xxx Minka
  2. Aicha Bahara:
    4 januari 2017
    Super Sunny, je weet hoe ik hierover denk: just do it! Mijn motto: beter doen dan achteraf denken had ik maar.... I'm excited too en ga al je spannende belevenissen volgen. Kisses from all of us <3
  3. Miranda:
    4 januari 2017
    Lieve Sunny gaat helemaal goed komen.!! Dikke kus Miran
  4. Ellen:
    5 januari 2017
    Lieve Sun, ik dacht echt dat je morgen pas weg zou gaan. Ik moet je toch zeker een hele goede, mooie, avontuurlijke, spirituele, geweldige reis toewensen!! Ik volg je op de voet, veel liefs ellen
  5. Hatice diktas:
    6 januari 2017
    Hai Sunny ik weet dat dit al een tijdje in je hoofd zat. Vind het stoer van je dat je de stap hebt genomen . Je gaat veel leuke verassingen mee maken en dat voor het begin van het jaar veel plezier
  6. Barbara Kuijper:
    7 januari 2017
    Lieve Sunny, een gezonde spanning voor een mooi avontuur. Yes you can darling! En wat een mooie ervaringen zal je opdoen. Je hebt deze kans gepakt met beide handen. Dat betekent dat het moment ervoor rijp was. Geniet en laat mij met je meereizen met je verhalen.
    Enjoy! dikke hug XX